25:E MARS

God morgon till er. Det var mycket i går så jag han inte svara på kommentarer, ska försöka o besöka er i kväll, men vi får se hur det blir. Mycket som ska göras i dag. Har alltid såna skuldkänslor när jag inte hinner o besöka alla varje dag. Men har man en bebis på 100 kilo hemma så måste man tyvärr ta hand om honom först och bloggandet får vänta.
 Ha en så bra fredag ni och glöm inte godiset. Vi har massor av tårta kvar från i går så det är bara o komma över så bjuder jag på en bit.

TESSY ÄTER TÅRTA HÄROM DAGEN



A

god morgon. :)

Josefine- mamma till Olivia

Sötaste tessy :D



Önskar er en trevlig fredag och helg! Och låt bloggen vänta, inget att stressa över. Du hinner svara på kommentarer en annan dag :)

Förvirrade Morsan

hihi, vad söt hon är ^_^*



sv; tack=)

ja, husvisningen hade gått väldigt bra tyckte mäklaren, det hade kommit hela sju stycken sällskap på den! Så nu håller vi tummarna att vi får ett tillräckligt bra bud också=)

Dragana

Åh, vilken söt liten! :)

susy

jaah, det är min systerson :)

gott med tårta märker jag :p

a.nniie ♥

rösta på min bikinii är du jätte jääte söt :D

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZfxtFqC66AJy6b7m5Yzi8lja#bikiniGallery

jennifer gräll

sv: javisst är den, jag är rätt nöjd med fotot :) haha, jag kanske ska bli fotograf ;)

Ellis

Alltså hon är så SÖT!!!!

Malin

Hihi så söt :D



Sv: Okej..jag är född 16 september 86 :)

Mudottern

Åh va gott med tårta. Jag skippar godiset ikväll och kör på ost o kex o vin istället :)



SV: Filmen var superbra!

Erika

sv. okej, men vad trevligt :D Hoppas den smaka gott!

Erika

sv. okej, men vad trevligt :D Hoppas den smaka gott!

Thakock

Haha, vilken sötnos hon är! =)

Blerta

Hej hej..sorry för ett lite sent svar här..



ja humöret är nog det värsta för mig. man kan liksom bli arg skitsnabbt o de som aldrig har rökt kan ha svårt att förstå det:P



hahah vad god sött med henne o tårtan.

Ebba

Söt hon e!

patricia

sv: ^^



rösta gärna på mig i tävlingen jag är med i på min blogg, skulle betyda sjukt mycket! :)

Robina

ja, man har ju det...

Emma

söta bilder:)

´ sandra

- hehe ja, men är nog snart tillbaka igen. :)

annsan_s

Söt tös! Ha en fin dag. Kram

Haedil *HUMOR BLOGG*

:))

allt bra annars? :]

Anniepie

Åhh så himla söt hon é! :) ha en bra lördagskväll nu. Kraam!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Så söt=)Tack

Frida Stigevik

sv: blir 1 ;)

Thakock

Hänt något eller?? Här e alldelse tyst inne??

Roshanna

sv: Tack:)



Hon är så söt^^

Renee

Det ska vara rejäl sked och stor bit tårta när man är på tårtkalas. Sött ska ha sött

Nathalie

vad sööt :D



anmäl er till veckansblogg här http://starcevic.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html#comment :)

Sosso

hihi tårta e gött



varför så ledsen?