31:A MARS

Sista dagen i mars. Imorgon börjar en ny månad och förhoppningsvis kommer den månaden med sol o värme. Här ser det trist o grått ut i dag i alla fall men jag är övertygad att i morgon vaknar jag till solsken och 25 graders värme. Helt övertygad. Jag är också övertygad att dammsugaren kommer o stå kvar i hallen och att jag kommer o fastna i i sladden o slå mina tår ännu en natt. Varje natt om och om igen. Jag vaknar jätte trött på natten för att ge mat o byta blöja på Tessy och går till köket och fastnar på sladden och slår mina tår. Men tror ni att jag flyttar på dammsugaren Det våre ju hemskt dumt. Hur ska man annars öva sin röst på natten. Nu kan man ju ta höga noter när man skriker av smärta. Sen kan man ju hoppas att när man har slagit sina tår tillräckligt många gånger blir de kortare och jag kan äntligen börja köpa skor i normalstorlek och inte i elefantstorlek. Man kan ju drömma.
 Nu ska jag äta klart frukost, duscha och sen får vi se vad vi hittar på i dag med barnen. Kanske baka något eller pyssla lite.


Angela

hehe okej

annsan_s

Hej! Jag vill gärna ha sol och värme för här är det vinter än..Kram



Svar: Inte dumt de du!

Evelina - Gravid i v31 ♥

Jo visst var det, bebis kommer att bli så fin i kläderna, längtar :)

TINA

men inte skall stora tessy äta på natten ?

Ellis

Haaha aww va oskyldig!!

till TINA

sv. Hon äter nästan varje natt minst en gång, men hon somnar ttidigt vid fem-sex

Josefine- mamma till Olivia

Vilka söta rosa hängselbyxor hon har på sig :)