BILDBEVIS

Ellis sa att jag skulle sluta mobba min stackars man som försöker o göra det romantiskt för oss. Ok jag kan ju också tycka att det är romantiskt med levande ljus, men man måste ju kunna njuta av de också. Men som det är nu får vi knappt plats i vardagsrummet längre.
SKA VISA NÅGRA TILL ER....
Vad har vi här då ? Lite ljus.



Och här ? Ännu mera ljus.



Kan det där vara ljus ? Neee....

(ser ni att jag härmar Montasami)



Ljus eller ?



Nej, nej det är inte eiffeltornet. Det är ljus.




Och i dvd skåpet har vi...ja lite mera ljus



Det här är inte JÄTTE RÅTTAN. Det är bara ett ljus



Och om ni nu tror att det är alla ljus har ni fel. Det här är bara en liten del. Jag vill ju inte skrämma bort er. Ni kan ju annars börja tro att vi är konstiga.

Ellis

HAHAHA men oj de var mig inte lite ljus, ni borde sälja dem på loppis vettja och känna en slant!



Så mannen kan köpa nya ;)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

herre guud så mkt ljus;)

attis

Hahahahahaha. Du får ha en egen ljusloppis. Fasen vad rik du kommer att bli.

Kramen

Erika

Galet mycket ljus, haha :P



sv: Vad trevligt :)

Thakock

Haha, vad många ljus!



sv: Kyckling o potatissallad var det! =P

rebecca

hej! vill du vara med i en tävling? gå då in här; http://rebeccaste.blogg.se/2010/march/tavling-1.html#comment :) du får gärna skriva på din blogg också att du är med och tävlar så det lockar flera till att tävla! :)

Louise

sv: hihi, ja! :) tack..vi kom 3a i hela cupen.

Jennie

oj jäklar va mycket ljus ;P

Snart pappa.

ljus som har en lukt, luktar väldigt gott. Vi har såna där ljus som luktar.

Gun

Oj vad många ljus ni har. Och ändå tillverkar ni egna också? Men de ska säljas va? Inte hinner ni använda alla ljusen?

D A N I E L A ♥

- tack:)

J E N N Y

Oj jisses vad mkt ljus! :O

D A N I E L A ♥

- fast tiden går fort så den kommer nog snart:)

CLIP

Haha, inte lite ljus det där!

madde

fina ljus ;)

Gabriella

gud va många ljus

More than just a hot piece of ass!

Herregud så många ljus!!!



Det gick bra, ligger massa bilder uppe nu!...Har ruggigt ont i kroppen nu dock! Vankar fram som en anka som kissat på sej!

Anki

Milda makaroner vad ljus du har hemma, Jag är oxå en ljusälskare, men inte den kvantiteten inte



Kraaaaaaaaaam

Penny ♥

Oh herregud .. XD Haha, alltså "liiite" för lite ljus kan man ju tycka ;) När man har hela 2 ljus i hela huset, typ .. Haha xD

sv. yaadu .. typ .. eehm, jag är ju "bäst" på o förklara vad det är ja .. xD Haha, nee men det är typ en sakn jag använder när jag skuggar xD När ja ritar :o)

[och, aa .. Penny har inte orkat/ haft tid elr lust att svara på ett tag så .. haha xD Men hoppas du överlever fast än ja svarar 70.000 år "för sent <'33]

Erika

Haha, ja det var ju några ljus det där =)

Nanna

Ha,ha, snacka om att vara väl förberedd på strömavbrott...ni har ju både ljus och värme !!!

Ha det bra :)

Diana

Oj... är han återförsäljare till ljus?

Sosso

hahaha.. när du berättade om era ljus så trodde jag inte att det var så här mycket ljus



han e ju galen..men goo



Lagt upp bilder ifrån mina barns rum.. kolla gärna in och säg vad du tycker =