MANNEN GER IGEN 2- DET VAR BÄTTRE FÖRR

Förr umgicks jag med det här på lördagkvällar



Nu är det enda jag ser på lördagkvällar det här





Har nu skitit i det blå skåpet så jag kan lika gärna löpa linan ut. Ska här tala om hur min båtflykting lurat mig från lydig kärleksfull kvinna till farlig hustru.

1. Förr: Alltid kalsonger t-tröja och strumpor framlagda i god ordning vid min säng.
    NU: Jag får leta kläder själv vilket tar tid och inte blir så bra efter som jag då kan få en rosa och en blå strumpa samt t-tröja som är på avigsidan.

2. Förr: Klart att du får titta på vad du vill på tv.(vilka härliga tider)
    NU: Familjen annorlunda,Glamour,Desperat Housewife och diverse tant program.

3. Förr: Jag har ont i ryggen Hon: ´´kom så ska jag ge dig massage´´.
    Nu; Gnäll inte

4.  Förr: Jag är hungrig. Hon: ´´Vad vill du att jag lagar åt dig ?``
     Nu : Tysst jag bloggar.

Mitt nästa datorstöld tillfälle kommer att handla om min kära hustrus dåliga sidor . Ska jag nu hamna i onåd så är det lika bra att göra det . Skulle ni se min dödsannons imorgon så vet ni vem som har läst mitt inlägg


Mannen
en så länge 
Johanna

HAHA! =)

emelie

sv_ Mjo jag vet.. :/

thakock

Hahaha..kanske borde låta min sambo skriva ett inlägg... Eller nej föresten! Ingen vidare ide.. ;D

K

hehe nä det är ju det jag inte har tyvärr =S Istället blir allt halvdant gjort just nu... hmm undra om man kan köpslå sig till några extra dygns-timmar någonstans? =P



Det där med att vända bloggtopplistan upp & ner låter bra för min del också så vi kör på det! =D

Robina

Ja det måste du pröva på! Jätte trevligt och roligt på samma gån g;)

Emilie

HAHAHA klockrent! :P

Likadan dator som jag har, så nu vet jag hur mannens vy ser ut!

Gun

Hahaha! Men käre mannen, det är din tur att ta hand om din fru nu! Laga mat och tvätta åt henne. Koka te och servera på sängen, köpa presenter, osv.

thakock

sv: Japp är frisk nu, tror jag. Får se nu när maten kommit ner i magen. =P



Sambon svarar: Det är lugnt, hon hade inte träffat ändå.

D A N I E L A ♥

- ja mycket:)

yasmine modell fru och mamma

tack min smärttröskel var hög trots lite tårar, och en svag ge upp känsla, ingen sömn svårt att svälja andas. men jag klarade det i hela 24 timmar, när slangen drogs upp så sprang jag på restaurang hehe kraaam din blogg är för härlig hihi

tess

hahaha, klockrent :P

N I L M A

hahah jisses vad roligt :D

Linda - ndaiL

Ja, det var jättegott! :D

Emma

hahah!

Ellis

Haha hon har så rätt, har man fångat de man vill ha och vet att denne inte skall lämna en ja då kommer den rätta sidan upp!

GÖZDE;

jo det är hon från gossip girl =D

haha humor de :D

emina -konst & kreativitet-

Vad menas med 3,5 barn?:)



Kolla gärna in min rit/målar blogg!

Förvirrade Morsan

sv; ja, den är riktigt god! men sjukt dyr =/

Mia systeryster

Hahaha, skulle nog inte våga låta min man skriva ett inlägg=D

Dragana

Haha... han kan göra allt själv!

Snart pappa.

klockrent inlägg! =) haha

Hoppas du har haft en underbar tisdag! imorgon ska vi hämta vagnen så det ska bli kul. Missa inte imorgon när vi ska knäppa lite kort tillsammans med sambon och med vagnen :) man måste ju börja vänja sig nu innan förlossningen. :) vad för Brio det är får du vänta imorgon

Wiilow - Foto -Tankar -Känslor

´JAg diggar verkligen din blogg!



Å tack ♥



men ahhahah :D

Mamman

Ha ha..nu har han fått skaka av sig lite.Ok lider lite med mannen, men bara lite..

Britt

Här hema har vi konstaterat att allt var bättre förr...innan datorn.