GAMLA MAMMA

Kompis och hennes dotter är hemma hos oss och vi fikar. Vi börjar prata om min körkort som jag aldrig kommer o ta för jag är vist för lat.

DOTTER: Jag kan köra bil
MAMMA: Kan du ? Så du vet vart alla pedalel ligger o så ?
DOTTER: Vad är en pedal ?
MAMMA: Sånt som bromsar o gas o sånt.
DOTTER: Måste man bromsa ?
MAMMA: Det kanske är bra i bland. Specielt när du håller på o köra i en vägg.
DOTTER: OK då kanske jag kan flyga i stället.
MAMAM: Flygplan ? Jag tror att vi väntar med det etta tag till, men blir du 16 så kan jag lära dig o köra bil.
DOTTER: Det går ju inte. Då är du gammal och har skrynkliga ögon.

Inte bara jag som har en snäll dotter.
thakock

Haha, vad snäll dotter det. ;D



sv:Nej nej, det går inte att dricka pepsi. Det är farligt och äckligt. =P

Diana

Schysst.

Första gången jag satte mig bakom en ratt hade jag ingen koll på läget heller. Och kopplingen måste vara nån sadist som uppfunnit, alla bilar borde vara automatare.

julia (:

sv: jajamen :)

susy

jaa, får försöka tvätta dom eller ngt:p

emelie

sv: hehe tycker du ska se den :) den är riktigt bra :)

JENNIE

sv; haha okej :) jo, det är den iofs.

Kiss my nose and call me Charlie

Hahaaha!! GUD VA GULLIGT!!! Hahaa

Skrynkliga ögon! Hahaa

Johanna

Hoppsan som det kan gå... s det var som när jag var liten och ville köra dragspelsbuss då sa min mormor då kan jag åka med dig... jag var lite råare, kan du inte för då är du död... :)

Hanna

kul att du tycker det

D A N I E L A ♥

- härligt, det kändes som det gick bra :D

Ellis

HAHAHAHAHAHAHA love it

Anniepie

haha skrynkliga ögon! :P Hoppas att du får en helskön fredagkväll nu snart! :) Kram!

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha hoppas jag :))

Erika

sv: Ja den är bra :)

Isabel

Hahaha, klockrent!