ATT BLI STORBLOGGARE

Det med att bli stor bloggare är inte lätt. Det innebär ju att mera än 1 person måste läsa ens blogg. Att man själv tycker att man  är snygg o bäst hjälper nog inte. Det behövs många fler än så. Minst 50 000 till. Alltså det är 49 999 som saknas för att jag ska bli stenrik storbloggare.

Gun berättade ett tag sedan hur hennes statistik steg när hon skrev om hockey. OK jag o sport är inte vänner så det där är ju uteslutet.

Att bli modebloggare vekar ju fungera för blondinbella. Jag är ju BLOND så det där kanske kan fungera. Men sen är alla modebloggare trådsmala och bloggar om dyra kläder så det verkar ju skita där också. Jag är mist 3 elefanter för tung och min dyraste plagg i garderoben är IKEA mjukisbyxor som jag köpte för 149 kr.

Att bli gayblogg verkar ju också populärt. Jag kan ju försöka o ragga upp en kvinna, men jag tror att MANNEN skulle protestera. För sig skulle han nog inte ha något emot att bo ihop med två kvinnor.

Det enda som kan fungera är att vara korkad, blond och full med botox. KORKAD-klart, BLOND-klart. Så det är bara botox som saknas då. Någon som vill sponsra med det ? Men tänk att jag är gammal så det går säkert åt dubbeltos.

Men sen är det ju så att någon måste ju vara sist också. Och sist är ju inte sämst och är man korkad o vänder listan upp o ner är man ju först. Och det spelar ju ändå ingen roll vad andra tycker. Det viktigaste är ju att man själv vet att man är vackrast, bäst och klokast. Eller hur ?



thakock

Fina bilder! =P



Det är nog bättre o inte vara storbloggare. ;)

Anniepie

Din blogg är ju mer intressant än blondinbellas i alla fall! ;D Kram!

Victor

Tror faktiskt inte jag har sett den reklamen :S

Bitterfittan

du är en snygging och vi som läser din blogg uppskattar den mycket!

jennifer gräll

sv: ja visst är han ;)

annsan_s

Fina bild på dig! Vill inte vara en storbloggare.. Kram

Anki

Ja hellre läser jag din blogg Kadri än blonda Bellas blogg, hhahaahahahahahaha!



Kraaaaam

Diana

Jag fattar inte hur du kan skriva att du är stor, du har ju jätte fin kropp!

Du får bli en Kissie... skaffa dig bara en jäkla massa sjuka åsikter och ljug dig blå. Photoshoppa allt innan du lägger ut det med.

Em

Jag tror inte att du fattar hur vacker du är, för det är du verkligen och sen är du ÄKTA blondin, eller hur? Wow! Att bli storbloggare är inget att längta efter (om man inte är bland de fem största som tjänar STORA pengar förstås :D). De har inte den kontakten med sina besökare som vi har. Tänk var trevlig vi har det i stället som lär "känna" varann lite.



Mer foton!!!!

Em

Sv: Gun berättade att tomten brukade sitta där innan jul.

Mamma mina

Snygg färg på tröjan.Ha en skön kväll.kram

Erika

sv: Jag med :)

Ellis

VACKER ÄR DU <3

andreakarolina

Du är så fin! Vilken snygg tröja? Klänning? Din blogg är tusen ggr bättre än blondinbellas och alla andra lika bloggar som hennes! Kram andreakarolina

Gun

Du är så vacker att jag blir tårögd! Jättefin är du! Du är dessutom smart, klok, rolig och kan uttrycka dig väl och dina berättelser från din uppväxt är otroliga. Du är i alla fall en av mina favoritbloggare.

alex

rolig blogg ? :P

Erika

Du är jättefin =)

Och din blogg är bättre än de där största sådetså!

Malin

Haha du är ju för rolig :P

Britt

Du har ju en så rolig blogg så jag hoppas verkligen inte att du ska ha en trist modeblogg eller något annat än det du har. Du kan väl bli störst av humorbloggarna?

Ama de casa

Här kommer läsare nummer två ;-)



Snygga - riktigt snygga - bilder!