LITE TJOCKARE

Nu har vi varit på vår läkarbesök med Jessica o Tessy. Vi har fått några sprutor , blivit klämda här o där och fått veta att snart är det dags o byta ut kläder till lite större storlekar för småttingarna har blivit lite tjockare o lite längre. Precis som det ska vara för vist våre det konstigt om de skulle börja krympa i stället. För sig kanska ekonomiskt jag menar hur många gulliga kläder har man inte i storlek 56.
 Mannen försökte o ge tillbaka Jessica innan 3 års garantin går ut , men bvc sköterskan gick inte med på det. Garantin gäller vist inte för busiga barn. Vi får väl ha de kvar ett tag till då.
Allt såg i alla fall bra ut och de är friska och kan fortsätta o knäcka sina föräldrar.
JESSICA 13,7 kg och 94,5 lång
TESSY  8,9 kg och 75 lång






Nu ska jag besöka er..
Observera mina snea fingrar.

madde

söta bilder :D

thakock

Bra att ni mådde bra! =)

Dolly

tack så jätte mkt :)

LINDEROTH

Söta bilder :D

CLIP

Hur att de var friska och sådär!



Ja, folk säger det, att det är svårt. Hehe, I'm stupid som valde det där alltså!;)

Sofie

ja det är riktigt gott ibland :)

Hanna

haha mm

Diana

Barn borde ibland komma med ångervecka. :)

Blerta

visst var den?? varför så snea fingrar?

Anki

Ja, den var lite sned det kan jag medge



Kram

Britt

Själv är jag också tjockare. Hittade ett gammalt hälsokort från BVC från när jag var barn. Enligt det var jag lika lång som din Jessica och vägde lika mycket när jag var 4 år.

Josefine- mamma till Olivia

Trevligt med bvc besök. Vi ska dit på fredag när Olivia blir 10 månader. :)