LIVET LEKER

Har ni haft dagar när man känner att allt är så himla rolig o spännande? I dag har jag en sån dag. Allt bara går så himla bra trots att jag inte förtjänar det. Jag han o städa klart innan mäklaren kom. Städa o städa..... Ja hon öppnade ju inga skåp så det gick ju bra annars skulle hon nog hamnat under allt som blev undangömt. Jag upptäkte till o med att vi har laminatgålv i Jessicas rum. Vem kunde ana det när den gömde sig så fint under alla leksaker.
  Mäklaren älskade min fina sovrum som jag målade alldeles själv. Ett plus till mig. Jag kanske borde bli byggnadsarbetare. Såg ju nya byggfuskare på tv 4, byggbranschen verkar ju inte ha hårda krav.
 Har ni sett solen ute ? Man kan nästan känna sommaren. Härligt väder det. Har varit o köpt lördagsgodis som jag ska äta idag fredag. Ska äta upp allt så man har anledning o köpa nya i morgon. Lördagsgodis måste man ju ha på en lördag...
 Men först ska jag äta upp bakelsen och läsa om Daniel i nya veckorevyn och sen ska jag försöka o komma i kapp med kommentarer. Jag har en del o ta igen. Vi hörs...

patricia

sv: tack! :)

Ellis

Daniel är söt han ! :D



sv: Nej lägg ej ned bloggen, vi kan ta en paus, men inte lägga ned!

Thakock

Vänta lite nu....ska du flytta? Varför har du mäklare där? Har jag missat något?