LOPPISFYND 1

Jag känner att jag har inte terroriserat er med mina loppisfynd ett tag. Har ni saknat de ? Knappast eller hur, men här kommer en del av de om ni vill eller inte.
Har tänkt o visa upp några saker som är inköpta de senaste 4-5 månaderna som ni inte har sett ännu. Det kommer o bli flera delar under dagen.

BLOMMIG KLÄNNING, 10 KR



GUL TUNIKA, SIRUP, 10 KR. DEN ÄR MYCKET GULARE ÄN PÅ BILDEN.



TOP, EVE, 10 KR



BAKSIDA PÅ SAMMA TOP



KLÄNNING, JACKPOT, 10 KR



yasmine modell fru och mamma

oki hihi.

så kan de ju bli... jag var medlem ett år innan jag fick min första poäng.

nu ska jag ringa mannen o fråga när han kommer hem från jobbet kraaam

Diana

Du fyndar vidare! Att du bara orkar leta, jag har inte tålamod till sånt. :)

Qb

Ja samma här :D

madde

fina saker ;)

Amy

Svar: Tack! :)

Em

Med top-Eva slår du knock-out på alla kvinnor i din närhet. Mannen kan väl fota dig när du har den på?

randa

svar;

vad bra!

Vad tyckte du om hennes blogg?(: