MANNEN GER IGEN 3- Till Gun

Kära Gun jag gör redan enligt mig allt för min kära fru. Jag kan därför inte förstå ditt grundlösa inlägg
Tex. Låter jag henne njuta av att tvätta mina kläder, laga mat, städa efter mig, klippa gräs, skotta snö och tvätta bilen. VAD MER KAN EN KVINNA ÖNSKA SIG???
Jag har nämligen nog av att vara fräck och läcker.
mvh
Mannen
kungen

sv; det handlar om att bjuda på sig själv!

Pernilla

Tack så mycket =)

Ellis

Hahaha NEEEJ bort med Mannen, han får inte blogga mer :P Ond man

Gun

Hahahahaha! Men vill inte du njuta av att tvätta hennes kläder och plocka upp efter henne då? Det kan löna sig i längden. Bara ett litet tips i alla välmening. Det räcker inte alltid att vara så fräck och läcker som du tyvärr. ;D

thakock

haha, vad elak han e :P

Bitterfittan

jag fortsätter blogga ändå ;) vad gör du idag?

andreakarolina

haha vad roliga ni är ni två :)

LIENE

sv: ja testa det nån gång:) jättegott!

Diana

Dina trick fungerar inte Kadri... jag tycker fortfarande synd om mannen din. ;)