MANNEN O JAG- FISAR

Mannen o jag diskuterar hans fisande.

JAG: Varför fes du inte de första två åren då?
MANNEN: Jag fes visste, men jag sparade de.
JAG: Var då ?
MANNEN: I garaget.
JAG: Va ?
MANNEN: I burkar. Det står fisar 2003 och 2004 på burkarna. En är rosa och en är blå.
JAG: Va ?
MANNEN: Ja, men sen tog burkarna slut så ny får jag släppa loss mina fisar.
JAG: Men kan du inte tömma de gamla burkarna då o fylla på med nytt ?
MANNEN: Nej, de ska jag spara så barnen ska få ärva de.
JAG: Gud vad glada de kommer o bli.
Ellis

Hahaha va äckligt

tess

hahaha, klockrent :P

Diana

Ni har såna djupa funderingar du och mannen. Min höll sig inte i två år... inte jag heller för den delen. Vi åkte på semester tidigt i förhållandet och jag hade ingenstans att fly. ;)

Linda - ndaiL

Ja, det är en bra stad!

Anki

Jag skrattar ihjäl mej, var på IKEA idag och hittade mycket med fick syn på kökshandukar för 1;50 och då kom jag att tänka på dej ,fniss! Du tycker ju om när det är billigt



Kraaaaaaaaaaaaam och Natti Natti

Mamman

Helt min smak, det här gillar jag! Glasburkar eller..?

randa

svar;

ohja, det har jag varje dag, många långa pluggdagar varje dag!:(

madde

hahaha

Gun

Hahhaha, stackars barn.

Bitterfittan

tack ;) har du haft en bra lördagkväll snygging?

Thakock

Hhaha, snällt! =P

Renee

Men hur står du ut, lägg mannen i en burk där det står 2010 och ställ bredvid dom andra. Fniss