MANNEN O JAG-OST MASSAKRERAREN

Jag har massakrerat osten , IGEN. Den ser ut som en slalombacke. Men jag sitter i matrummet o äter min macka och än nöjd med mig själv.

MANNEN: Vad har denna stackars ost gjort för ont ?
JAG: Vad då ?
MANNEN: Men titta hur det ser ut. Har du använd kniv?
JAG: Ja.
MANNEN: Var är osthyveln?
JAG: I köket.
MANNEN: Och varför använder vi inte den ?
JAG: För den är i KÖKET.


PS. Suck
MANNEN
D A N I E L A ♥

- men vad bra :D

Johanna

FNISS :)

Diana

Sånt är retligt. Samma som när folk gräver i smöret (man drar) och trycker mitt på tuben. Ajabaja.

Ellis

HAHA helrätt!!

Bitterfittan

haha eller hur!? mat är livet.

Annika

Hahaha låter som om det hade kunnat vara här hemma!

Janne

Hahaha! Ja, det var ju en dum fråga av honom! Du berättade ju att den var i köket och inte där ni satt.

till Janne

´sv. hahah du förstår ju, men inte han. Det finns tydligen hopp för män ändå. Hur är det med dig ? Jobbar o sliter som jag förstår.

Janne

Du har förstått rätt. Det har varit extremt mycket jobb ett bra tag nu men får vara ledig några dagar emellanåt så jag får sova ikapp lite så går det bra. Och trots att jag jobbar mycket så är det ganska roligt för tillfället.

Tackar som frågar. :)