MELODIFESTIVALEN I KVÄLL

Sitter o tittar just nu på melodifestivalen. Såg ni STALLONE ? Med den ansiktet kan han ju skrämma bort små barn. Vad har han gjort med sin näsa ? Och i ansiktet var det inte LITE för lite botox ?
_____________________________

Spanan o spanan , men ser inte Gun o Egoinas mamma. Någon som har sett de ännu ? Eller fick de kalla fötter ?
________________________________

Dolph är tillbaka ser jag., Han sjunger o dansar. Kan vi inte skicka honom ?

___________________

Har de inte gjort den låten något år tidigare på IDOL och alla som tävlade sprang ut likadant i morgonrockar ? Eller minns jag fel ?

________________

Titta Elisabeth Höglund har fått nu jobb o i kören. Men vad roligt

________________

Söta söta darin. får jag adoptera honom ?

_________________

Jag vill också se lika bra ut som Penilla när jag är 60. Är det en ny klänning , men i samma färg ?

_______________

Såg en norsk flagga bland publiken.  Var det EM ?

______________

Visste ni att Andreas Johnson skrev den låten åt mig  ? Ja det är sant.   Han ville vara med mig, men jag valde MANNEN

____________

Kom kom kom som tom som som Nu slickar alla män på Tv va ? 4 x BLOND vad mera kan de önska.
____________

Jöbak gillar jag. Han är som mannen från rymden med sin dräkt . Honom skulle man vilja vara ihop med. Synd bara att jag är gift. Ok han gillar ju killar, men för honom är jag bered o byta kön för. 

______________

Alla pappor hemma, dags o stänga av TVn nu det är Olas tyr.

När blev jag morsan ? Varför känner man att man vill bara ta hem alla småpojkar o ge de kakor o mjölk ? usch vad gammal jag är.
_________________

Mannen säger från andra sidan av soffan att jag o Jessica är lika. Vi är båda blonda.. ja o där tog likheterna slut. Jag fick plötsligt huvudvärk i kväll

_________________

Fakir. Heter han så ? Är fakir den som bor  i en flaska o man får önska sig saker ? Kan han i så fall inte önska o vinna melodifestivalen.

________________

Vist hade Anna röda skor på ?

_______

MANBOY MAN BOY............ BOYTOY  ERIK SAAADE blir blöt. hur många som är avundsjuka på Molly ?

_____________

Vad då är det slut nu ? Men var är alla bra låtar ? Jag har ju massa godis kvar

___________ ´

Vilken låt ska vi skicka nu då ? Om vi skickar boytoyn kommer alla småtjejer rösta i alla fall. Hur många småtjejer finns det i Europa ?

Röstning är halvägs nu. Det är vist bara Sverige som har förstått det med jämställhet. De andra länder   lever fortfarande i mörker o röstar bara på killar. Så Darin, Manboy o Ola är populärast just nu. Ja tjejerna får väl trösta sig med glass o choklad efteråt
_____________________

Va har Rybak hunnit tillbaka till Norge redan. Jag som trodde att Clark Kent var superman, men det är ju Rybak.

_______________

Skulle ni ha skickat den här rock versionen av la vux(stavning stavning ??) skulle ni nog ha vunnit förra året

________________

1,7 miljoner har röstat och minst lika mycket till har tittat utan o rösta. Har folk inget liv ? NEJ, vi har inget liv. Vi är tragiska allihoppa. 
________________________

Pernilla kom sist. Pernilla missade sin brors bröllop. Pernilla har inget bra år..

Anna åker till Norge. Jag tror det kommer o gå jätte bra, minst lika bra som det gick förra året för Marlena. Och kommer det skita för henne kan hon ju alltid börja jobba som trollkarl o trolla bort gitarrer, katter o stadsministrar...
Förresten heter kvinnlig trollkarl också trollkarl eller heter det trollerinna ?

___________________

AHAH nu var det slut . Vad ska vi göra nästa lördag nu då ?

MANNENS DÅLIGA HUMOR: ERIK SAADE SA DET och sen skratatr hans själv. Och jag är gift med honom
pelle

Liveblogging ser jag! Nice! Lyssnar på Manboy just nu... den är väl intressant ;)

It´s you and me baby ! Tävlingar pågår alltid hos mig :)

Ursäkta för sent svar, varit fullt upp ! Allt bra med dig ? :)

sandra med tre ungarna

Du verkar ha koll på det mesta du:)!

Hoppas ni har en skön kväll!

LINDEROTH

Var vinnaren värdig då =) ?

Diana

Ojoj, du tar din roll som bloggkommentator på allvar. :) Jag är glad att anna vann iaf!

tess

hehe alltid lika kul med mf ;)

Erika

Dolph var bäst ;)



Jag bryr mig inte så mycket om vad resten av eruopa har för musiksmak. Den är ganska kass där i öststaterna bland annat så jag är rätt glad över att vi inte har likadan musiksmak här i sverige som i de länderna.

Ama de casa

Tack för uppdateringen - jag missade en del på mitten när hotellets internet la av...

:-)