SORRY

Såg att jag hade skrivit 21:e mars på morgoninlägget. Har nu fixad det. Hur tänkte jag ? Men ni måste förstå det är inte lätt och skriva en morgon inlägg när man håller kaffekoppen i ena händen och bullen i andra, samtidigt försöker o titta på en mycket spännande film, skriva en inlägg och försöka o se intresserad ut när mannen försöker o förklara något om bilar(eller var det flygplan ?). Sen måste man ju lägga till att jag är en båtflykting och en blond sådan. Nej, jag borde inte göra flera saker samtidigt. Men vad gör en fel egentligen när bloggen är full av små och stora fel. Ni ska få en tappers medalg allihopa som står ut.

Ok jag hittade ingen bild på tappers medalj, så ni får nöja er med det.


A

snygg medalj =D

Thakock

jag hänger inte med, vad var felet med morgoninlägget?

matilda

Ja, det får man hoppas!

Martina, hobbyfotograf och mamma

hehe är de inte vi tjjer som ska klara av att göra flera saker samtoigdt;P hi!



fin medalj:)

Anki

Vad jag har förstått så är det den 21 mars idag



Kraaaaaaaam

Gabriella

Tack :)