FICK EN AWARD

Jag har fått en AWARD från ATTIS.
TACKAR !!




Man ska då ge den vidare till 10 bloggar som får dig o skratta. Herre min ge 10 stycken. Det var svår det är ju så många roliga bloggare där ute. OK  jag försöker då.

ELLIS

HÖRNI

EGOINAS MAMMA

THAKOCK

DECTIA

ANTISTORBLOGGARE


Men de var kanske inte så roliga. Så här kommer de roligaste



PAOW

DESSIE

 KISSIE

NATACHA


Enligt reglerna ska då de som jag har länkat till länka tillbaka så nu förväntar jag att Kissie, Missie o Tissi ska länka så att jag kan få en besöksrekord och också  komma in i vimmellivet. Tänk stureplan o JAG. ....











attis

Du ska väl stå som nummer ett på den listan då. Du har ju en förmåga att få mej att bli glad när jag läser din blogg. Ha en bra söndag.

Kramiz

Anniepie

Grattis! :) den var du verkligen värd! :) ha en bra söndag nu! Kramar!

D A N I E L A ♥

- det verkar visst så :D

yasmine modell fru och mamma

tack sötis. hoppas din dag blir fin nu jag ska vila nu fastar så måste ta det lungt kraaam

yasmine modell fru och mamma

tack sötis. hoppas din dag blir fin nu jag ska vila nu fastar så måste ta det lungt kraaam

Gabriella

Tack :)

Diana

Bah, bara för att du inte anser att jag är rolig så tänker jag inte tacka eller föra den vidare... Så det e så. ;)

karolinajonsson

tackar! :)

Jennie

va kul :) hahaha hoppas du får en länkning då!

Deniesé

Hej! :)

Ursäkta för sent svar, har varit väldigt upptagen med att fixa inför den regionala Uf-mässan som gick av stapeln i fredags. Men nu ska jag ta mig i kragen igen :)

Är det bra med dig?

Kram

Mathilda

jaa de va helt underbart ^^, kram

Bitterfittan

haha du är för jävla rolig bara

Sofie

kul att du fick en sån :)

Victor

Bara vänta och se ;)

Robina

Ohja :) speciellt den sista låten :)

Robina

Ohja! speciellt den sista låten :)

Ellis

Hahah aawww, först blev jag glad o tänkte: she thinks im funny! och så ser jag att du finner PAOW roligare än mig! Menar du utseende mässigt då?

Ellis

Haha jo jag fattade, skojade bara med dig!



Kul att jag får dig att skratta! :D:D:D



AH VET DU VAD DIN TOKA? jag skall trycka in dig i min bloglovin, jag har tänkt göra de FLERA gånger, men är så jävla dålig på att uppdatera den fast jag är så jävla beroende av den. Missar ju massor!!!



Hur går det med din livhistoria?



sv: hahaha jag är så jävla olycksdrabbad alltså.. :(

sara

Hej hej



Jäklar vad massa strumpor! (ovan) Jag HATAR att sortera strumpro! Så himla trist.

Gun

Hahahaha! Vad smart du är! Du har väl talat om för dem att de har fått en award, så de inte missar?

Tack förresten, för att jag fick en award, trots att jag inte är rolig. ;D