10:E MAJ

Jag har en undran. När kommer våren ? Var är den ? Har askmolnet kidnappat den ??? Jag vill ha värme och det genast. Jag minns inte att det har varit så kallt någonsin i maj. Det är väl bara sitta o hoppas att det blir en jätte varm sommar.
 Jag måste börja packa upp mina skor nu för mannen blänger på kartongerna som ligger i köket. Bäst o ta undan de innan de åker till soptippen Fast han vet nog att han skulle åka direkt efter.
 Har bara en liten påminnelse till några. Ni vet väl att det är mors dag snart ? Jag hoppas att några har inhandlat STORA presenter om några vill bo kvar.

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
SARAH - You can't fix stupid

sv: gjorde du :D najs, såg du nico haha?

Thakock

Jäkla kallt e det... =/



Haha, ja snart är det morsdag. =P

Johanna

Ja jag tror nog askmolnet tog våren med sig :/



ja det skall bli trevligt och åka till ullared.

Gabriella

ja

Jasmine

Jag har ingen tanke på att det snart är Mors dag. Pinsamt läge! xD



Svar: Nej, självklart är alla inte likadana. Det känns bara som att jag är den enda som skiljer som från mängden, den enda som inte har hittat någon som är som mig.



Kram

Malin

svar: ja, antingen en dusch innan eller efter skolan, men valde idag att duscha efter skolan, men först en bit mat i magen ^^

cecilia

hahaha ja snart kommer jag få fullkomligt storhetsvansinne och se ner på alla "vanliga" bloggare, alla de där nere som inte är lika coola som jag ;)

våren är på väg, jag lovar! solen är här idag iaf. och alla träden har börjat slå ut. fint!

mors dag ja, jag har faktiskt fixat present redan så min mamma kan vara lugn. och jag med, vill ju inte bli utstött ur dårklanen :)

j

Vi får hoppas att veckan blir bra :)

hur ser eran vecka ut då?

N I L M A

vill också ha vår nu!

Gun

Jag håller med! Lite värme vore på sin plats, tack!

Thakock

sv: Ja, brunsås är väl något försvenskat. =P

Ellis

Det är HELT sjukt att de är så kallt nu i maj månad!!

josefine- mamma till Olivia

Ja nog ska mamma få något som alltid. Så kanske man själv får något... Förra året fick jag ta med mig Olivia hem ♥