15: E MAJ

God morgon, god morrrrgooooon. Regnar här som i går så ingen grillväder i dag heller. Jag som har 2 kilo kyckling i kylen och skulle grilla.
 I dag ska jag sälja på loppis. Sista gången innan hösten. Så sista chansen o köp all min skräp.
 Har lite brottom nu. Så ni får ha en så fin dag allihoppa utan mig.
Hoppas solen skiner hos er.

JESSICA MATAR SIN KIWI



JAG HAR TVÄTTAT JESSICAS MÖSSA. TVÄTTMASSKINEN HAR INTE UPPFÖRT SIG OCH GJORT MÖSSAN FÖR LITEN..



Ni som är vakna kan titta på TV 4+. Så fin programm om livets under.
Ellis

Haha har inte tvättmaskinen eller DU uuppfört sig? ;)

jenny

tack! mysiga bilder

LIENE

sv: Jadå jag kommer tillbaka:D

Malin - Foto & WebbDesign

SV: Tack :D

cecilia

jobbigt med ouppfostrad tvättmaskin. in i skamvrån med den! :)

Neha

Vad tråkigt, grilla som är så mysigt och gott

mondaytosunday

söt kid! ;)

sandra

yes:)

allt bra med dig?

Jasmine

Det regnar hos mig också. <3



Svar: Det har du helt rätt i. Att vara glad underlättare i livet. :)

Kram

Aramia- Mamma till Kelly & Melwin

Tråkigt med regn. Men kan skicka lite av vår sol till er :-D

j

Härligt att vara lycklig ja :)

hoppas kiwi blev mätt :)

EMELIE♥

sv; haha jo ;D

emelie

jag hoppas att hon spelar..

Malin

Mössan ser ju ut att passa perkfekt! Du får sy dit band att knyta under hakan bara :P

Anniepie

Loppis är jätteskoj! :) hoppas att du fick mycket sålt. ha en bra kväll nu! :) Kram!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Okej tack så mkt :)

SARAH - You can't fix stupid

sv: visst!