N I L M A

Usch vad hemskt :/

Johanna

Det där ser ju väldigt hälsosamt ut ;)



Ja, vi har alltid roligt tillsammans.... dte är skönt med såna vänner.

SIEL

MEN GUD?!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack söta du :)



men herregud fan va hemskt :(

Jennie

fy fan va tragiskt :(

Plutten

Men shiiiiet! Det där var nog bland det sjukaste jag hört på länge :< Uscha!



Svar; Det är jag med. Men nu ska det bli ändring på det. Musklerna ska tillbaka!:D

AMANDA FALK

men vafan, finner inga ord..

Ha en grymt bra start på helgen & en fin fredagkväll!

emelie

fy fasiken vad hemskt

Annika

Hahaha nej det är du inte :)

Gun

Det där är ju inte klokt!

Heidi

Det här klippet såg vi i aftonbladet idag..jag blev mycket upprörd men min man skrattade så tårarna sprutade! Han tyckte att den lilla pojken såg rolig ut?!? Så nu är jag sur på honom oxå som skrattar åt en sån här tragisk sak!!

sophie

haha vad hemskt.. de är ju sjuuuukt!