20: E MAJ

Alla nöjda o glada i dag ? Solen skiner ju så vad har vi o tjura över ?
Alla som har barn har fått lite klirr i kassan i dag så här blir det en tripp till barnens paradis tror jag. Först måste jag åka till extra ultraljud bara. Fick prata med min läkare och han tyckte jag skulle komma in för medicinen verkar inte fungera som det ska. Har nu haft hemskt ont i magen o huvudet i veckor. Får se hur det går.
 Hoppas att det blir fin väder i dag så vi kan ha picknik ute. Våre så mysigt o ha årets första picknik.
Har städat på altanen hela gårdagen så vi fick äntligen ta första fikat där. Har jag sagt hur mycket jag älskar sommar ? JAG ÄLSKAR SOMMAR !!! 



Alexandra

god morgon:) hoppas du sovit gott:D

Thakock

Hoppas det går bra hos doktorn!



Jag älskar med sommar!

cecilia

å det där ser ju underbart mysigt ut!

har nog missat varför du har mediciner och läkarbesök också vidare. får läsa mer av dina gamla inlägg tror jag!

Ellis

Hoppas de löser sig snarast!!

Isabel

Härliga sommarbilder :)

Hoppas din magont försvinner snart <3