21: A MAJ

Vad dagen springer i väg i dag. Har redan hunnit o vara i sopptippen med massa gamla möbler och  min fina julgran. Är man gift då är man och har man en man som absolut inte vill spara på gamla julgranen  då har man. Jag försöker ju tänka ekonomiskt , men inte han inte här är det bara ut med gamla granen och köpa nytt till jul igen. Vilket slöseri.
 Har även varit o köpt färgglada blomlåder på Jakobssons möbler. Nu är hälften av presentkortet bortslösat. mannen är så trött på denna affär så säger jag högt bara namnet hoppar han till o försöker o gömma sig.
 Nu blir det snabblunch och sen ska vi åka till Örebro för att hämta vår lossas son.
Hoppas ni har fått en fin fredag och att ni har köpt massa gott till fredagsmys.

PRINSESSORNA TVÄTTAR CYCKLAR





Thakock

Ja, dagen springer verkligen iväg! =O

Åsa

Ja våran gran åkte också till tippen.



Storstädning av cyklar ser jag. Alltid kul nöje för de små. Du får ha en bra helg! Kram Åsa

ardiana

svar: igår var jag och adisa (min vän) i göteborg för att hämta hennes bröllopsklänning. jag fick med mig ett par skor från Bianco, de var på rean :D



Vad söta dina döttrar är.

Neha

Tack=)

Girly

Så duktig du är:)

jag bara slappar i solen & bloggar på laptopen:)



Ha en mysig Fredags Kväll Puss girly



B

Nu är de äntligen helg :) hur skönt som helst. Vad ska du göra i helgen? händer något kul? kram

Selena

Fin blogg!

Allt bra? :)

bitterfittan

dina flickor är så söta (:

pimpXprincess

Vilka sötnosar :)



Svar: Ja, natten var fördjävlig :/

cecilia

haha jag minns att jag gillade att tvätta min cykel. varför ska det då vara så svårt att få mig att tvätta bilen nu? hm..

Ellis

Rosa prinsessorna! :)