24:E MAJ

Härligt o vakna med en  ÄGG i ansiktet. Trots allt en förbättring från kisseblöja. Nu vet jag hur det måste kännas o vakna bredvid Robert Ashberg. Jag är gift med en EGGMAN minst några månader till. Tills håret växer tillbaka får jag pussa honom på flinten och tycka synd om honom.
  Det verkar bli ett varmt dag även i dag. Man håller på o glömma den kalla vintern helt nu. Vill inte ha en sån vinter till. Vill ha sommar för evigt.
 Nu blir det kaffe för våran del och lossas sonen ska åka hem till sig. Tåget går klockan elva så han ska ta bussen till Örebro nu. 




Hoppas ni har haft en bra helg. Jag har inte hunnit o besöka er alla ännu, men jag är helt övertygad att ni har överlevt ändå.
 Nu var det kaffe ju..

Karin

Tack! Det är bara 12 dagar kvar nu:)

ardiana

tack för den fina kommentaren, rolig bild du hittat där :P

Thakock

Haha du och ditt kaffe ;D

SARAH - You can't fix stupid

sv: ja :(

Girly

Hihi ja vi sover lika sött båda två;P



Men skönt att vara rakad på sommaren.

Mitt tjocka hår blir väldigt varmt, men skulle aldrig vilja vara utan det ändå :)

Puss Girly

Åsa

Vill också ha sommar!!!!! Idag har vi kallt som attan här. Kram Åsa

Ellis

Varför var han tvungen o ta bort håret???