8:E MAJ

God morgon till er. I dag ska jag sälja på loppis så tur för er blir det inga inlägg mitt på dagen. Det var bestämd i sista sekund att jag skulle sälja och en jätte snäll kompis skulle hjälpa mig. Förhoppningsvis blir jag av med det som blev kvar förra gången, men vi får se.
 Jag måste  förklara en sak bara innan jag går. Det är många som tror att jag ska skilja mig från mannen  min, men sån tur har han inte. Det var soffan jag skulle skilja mig i från. Vissa förstog ju men andra blev irriterade. Förlåt så hemskt mycket att jag använde humor. Fy, fy på mig.
 Sen har THAKOCK frågat mig när fortsättningen på båtflyktings historian kommer. Den kommer jag låvar. Ska kanske få lite tid över på söndag så vi får se. Det är så mycket o skriva om varje dag och svårt o veta vad ni vill läsa, men en fortsättning kommer det låvar jag.
 Sist ska jag göra några torrbollar irriterade och berätta vilken härlig kommentar jag fick härom dagen från JENNIGER. Haha när jag läste ditt blogg namn fort blev det "livet ingen ville knulla"...
Jag skrattade så mycket. Undrar hur många har läst fel ? Och visst är det roligt. Jag blir inte alls irriterad på sånt. Man ska ju skratta här i livet. Förstår inte hur vissa kan leva utan humor.
 Nej, nu måste jag börja klä mig och åka i väg. Ha en jätte bra dag nu allihoppa.



cecilia

halleda! orka bli irriterad på sånt? det var ju alldeles uppenbart vad du menade om man läste inläggen. töntar är de som gnäller minsann! (å vad jag gillar ordet tönt :)) lycka till på loppisen!

A

god morgon. (:

Two olsson sisters

hahaha, vilka härliga bilder^^ Det sista var roligt:D

Brukar du sälja på loppis?:D//Emma.

Ackelina

Sv; har sovit jättemycket. men är fortfarande sjuk, börjar bli trött igen. får små ryck och svarar på kommentarer :P

Alina - Mamma till Stephanie

haha jaha men så långt tänkte aldrig jag :P

Jennie

man överlever inte utan humor ;)

elin

SV: åå va söt du är som säger det

tack så mycket :)<3

Anonym

söta bilder! :D

Johanna

Hoppas det går bra! =)

sara

Tack så mycket! Lycka till på loppisen! Må pengagudarna vara med dej! :)



Hahaaa skrattar så jag håller på att dö av kommentaren om ditt bloggnamn!!! HAHAHAA!!!!

ida henriksson - this is my life

Förlåt för sent svar, men bloggningen har inte varit på topp!



Men ja :) Det var en pool på bilden :) hihi

Agnes<333

sv; jaaa ;D

Evelina

Precis, skratt är viktigt här i livet! :D

jenny

tack ska du ha

Å S A

Haha blev någon irriterad.. konstigt. Dom ögnade nog bara igenom texten utan att riktigt läsa den.



Så blir det när man blir för desperat efter att fiska efter kommentarer, att man inte ens läser vad personen skriver.



Hoppas du/ni får en bra lördag=)



Kramar

Latte Liten

Jag har inte läst det fel ;)

Ha en bra helg :)

Sara

Tjenare fina du! :-)

Vad ska du äta för mumsigt till lunch? För min del blir det bakad potatis.. :)

Annika

Hoppas du säljer massor!

sv: Vi valde att sätta granitkeramik för då är plattorna svarta rakt igenom så skulle man råka slå av en bit så syns det inte!

Dolly

thanks darlin

Jennifer

Sv: Hon var underbart bra Gaga, herre min skapare!! Haha jag läser fortfarande fel..

CHIRRE

vad söt!



svar: the last song var jättebra, den måste du se!

fian

sv: tack, det hade vi :)

Pernilla

Hehe vilken sötnos =)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Tack så jätte mkt :)

Linda

sv: Aw tack!

Thakock

Haha vad hemskt att läsa fel så ;D



Ha en bra dag! =D

Isabel

Naaw vad sött :)

SARAH - You can't fix stupid

sv: haha i know, speciellt mitt rum. Blir alltid stökigt efter bara några dagar

Ellis

HAHAHAHAA härlig kommentar av bruden

josefine- mamma till Olivia

Hahaha roligt det kan bli av läsfel :D



Söt Jessica är.