9:E MAJ

Morgon till er. Molnit i dag, men det gör inget för jag har ett enda uppgift i dag. Sitta in vår nya soffa och skriva fortsättning till min båtflyktings historia. Låter bra va ?
Har just nu ätit frukost i sängen. Det blir lite trångt när alla barn ska vara ned och det ska få plats ned brickor, mackor o kaffekoppar. Vi borde kanske köpa en större säng ? Finns det sängar som är 3 meter breda ? Men det kanske skulle inte räcka till ändå.
 Nu ska jag gosa här en liten stund och sen ska jag sätta i gång med dagens uppgifter..
Ha en bra söndag ni.

BÄSTA SOVSTÄLNINGEN


Em

Vad mysigt det låter! Jag mornar mig i soffan med datorn och kaffe. Ha en underbar dag du med!! (Jag har skickat ett mail till dig, inget särskilt, men tänkte du vill se.;))

Gun

Vad mysigt med frukost på sängen! Blev du severad av mannen? ;D



Ska bli kul att läsa fortsättningen om ditt liv.

julia

haha eller hur!

sötbild :D

ardiana

oh jag längtar tills jag har barn så de kan komma och trängas med mig och älsklingen i sängen :D



önskar dig en underbar söndag

cecilia

jaaa fortsättningen! :) läste de första delarna häromdagen som du vet, jag går fortfarande och funderar över det du skrivit. känner mig lite dum att jag är så ovetande om hur människor runt om i världen och ofta närmare än man tror faktiskt lever. ser med spänning fram emot fortsättningen!

josefine- mamma till Olivia

Mysigt, något jag ser framemot :)



Haha härligt Jessica, sötaste busfröt!