AKUTEN ?

Klockan är nästan tolv på natten och vad tror ni jag gör ? Jag tillverkar ljus. Mannen står bredvid mig och undrar om han ska ringa efter ambulans, räddningstjänskt eller psykakuten ?
Jeanette

haha - du är lika underbar som alltid :)



har en tävling inne hos mig just nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med och prova lyckan.



Lycka till med ditt ljustillverkande.

Ellis

VEM gör ljus ? NÄR MAN HAR 25 TON LJUS REDAN HEMMA!?

Anki

Gomorron hoppas du slapp ingetdera av dessa instanser



Kram

Diana

Psykakuten låter roligast! Tänk på alla tuffa kläder och roliga tabletter!

Åsa

hahaha! Hoppas att ljusen blev bra och att du slapp bli inlagd =)

cecilia

psykakuten har jag varit på, det är inget roligt alls. skippa det och ta ambulansen istället, då får du iaf åka rally och lyssna på tuffa sirener istället ;)