BESVIKEN

Nu har jag äntligen hunnit o slå på datorn igen. Egentligen skulle det ha varit brio ett , men konstigt nog var jag hungrig så det fick bli en sen lunch , klockan fem. Det gick så där o sälja i dag. Kompisen o jag hade extremt roligt, men det var knappt några köpare. Eller närmare sagt fanns det brytare som ville betala 5 kr för allt.  Vi sålde ju men det blev  inga stora summor. Men det är inte det jag är besviken över. Jag är så besviken på mina barn. Mannen var hemma med de  och varken Jessica eller Tessy var förståndiga nog o bajsa. Hur kunde de ? Tänker de inte alls på mig ? Jag hade blivit så glad om mannen hade fått byta bajslöjor.  Men, men jag har väl uppfostrat de dåligt.  Nästa gång får de dricka laktulos innan.
 Vi har i alla fall hunnit o handla mat efter loppiset, köpt pizza, eldat och nu ska jag börja baka. Tror det blir chokladkaka, men vi får se.
 Hoppas ni har haft en bra lördag utan mig.
Kram o puss till er.

_____________________________
BRIST PÅ TID I DAG KÖR JAG EN GAMMAL BILD PÅ JESSICA

MyzaaN - Princess Pink

tackar :D

Erika

Verkligen typiskt att de inte bajsade båda två =)

Gun

Jag förstår att du är besviken på barnen. De måste väl fatta att de ska bajsa när du inte är hemma!:)

sandra

ja, hennes låtar är verkligen bra :)

Linda

Jo :)

lite segt att jobba imorron bara.

cecilia

åå chokladkaka! snälla hit en bit :)

josefine- mamma till Olivia

Hahaha, dom vet vem som inte vill byta och håller sig tills du kommer hem :P