BULLBAK

I dag mitt på dagen hände en mirakel. Alla barn som var hemma  sov. Tessy sov i sin säng, Jessica hade somnat på soffan och mannen sov i våran säng. Det var ett utmärkt möjlighet o rymma, men jag skulle nog inte ha kommit långt innan de hade märkt att jag var borta och då hade jag nog varit tvungen o komma tillbaka ändå. Så lydig kvinna som jag är började jag baka bullar i stället. Det blev massor av kanel och russin bullar. Hela 50 stycken faktiskt. 30 av de ligger redan i min mage.





ps
mängdlära saknas
mannen
Girly

Hoppas det hon är så cool......



Gott det såg ut bjussa på en bulle :P

Puss Girly

Dikk Bluball

Ååå en sån drömfru som bjuder på bullar.

He he hela min bloggkaraktär är ju byggd på en del humor med en stor gnutta sanning. Jag är man och står för mitt stånd som jag sagt förr.

Sarah

åh vad smarrigt med bullar =)

Dragana

Åh vad gott det ser ut! =) Vad flitig du är! :D

Agnes<333

Sv: Tack:)

CHIRRE

åååh, vad smarrigt!



svar: jaa:) boken var ganska konstig, men väldigt bra! den handlade om en 25 årig kille som söker perspektiv och så händer massa saker:)

haft en bra dag?:)

AMANDA FALK

mums vad goda de såg ut, ritkigt saftiga :D

Ha en fortsatt toppen bra kväll!

AMANDA FALK

felaktig bloggadress...

Thakock

Tjusigt! Du är värsta frun ju! ;D

cecilia

å tänk den som kunde baka så fina bullar! har dock en gammal gasugn med bara undervärme, så det blir oftast bränt undertill och ofärgat ovanpå. (skyller på ugnen, trots att det säkert är mig det är fel på hehe)

josefine- mamma till Olivia

Härligt för dom sovande att vakna upp av nygräddade bullar, mmm :)