EN GÅNG.....

En gång länge , länge sedan...ca 30 minuter sedan... hade vi en postlåda som var mycket gammal o ful....




Jag sa postlåda inte mannen...

Men plötsligt var han borta.... postlådan alltså inte mannen. Honom blir jag aldrig av med...



Men sen dök en vacker postlåda upp i en mycket bättre plats. Visst är HON fin ?




ps
haha jag är kvar
mannen
Diana

Den var snygg den brevlådan!

Emelie

Sv; Ja älskar mina skor!

Malin - Foto & WebbDesign

SV: Ja, det var kul!

Vad skönt. Här också!

Juia

hahah den andra var mkt finare :D

Johanna

blev kanonfint!!! =)

jasmina

tack =)

Jasmine

Åh, tjusig!



Svar: Tack! Glad att du gillar det jag skriver. :)

Kram

EMELIE♥

sv; ja det hoppas jag med!

randa

svar;

DUKTIG KVINNA, TACK!:D

Thakock

Såå fin! ;D

Ellis

Haha goooosh byter du postlådor också!?

Dragana

Hahah... inte blir av med mannen?! :P Ju då.. bara kämpa på! :D

Ama de casa

Puh! Det var ju för väl att mannen var kvar! Han försvann ju mer och mer för varje bild, och på sista var han puts väck.

Blev lite orolig där... ;-)