FÖRVÄNTANSFULL

Nu har jag gjort mig fin för min nya älskling som ska komma om en timme. Hoppas han kommer o tycka om mig och låter mig o gosa på honom.

Em

Om han inte vill gosa med dig är han dum i huvudet!! :D Om du tröttnar på din porslinshud så kan du gärna skicka den till mig! Helt otroligt vilken vacker hy du har, men resten är inte fy skam det heller! Believe me!!

Jasmine

Svar: Att ha ett ställe att gå till, där ingenting stör och där man får vara sig själv, det är en plats som få personer ha. Lyckligtivs har jag en sådan plats. Har du?

Kram :)

Jag

sv: tack!

emelie

hehe ja precis:D vad händer oss er ikväll då?

Anonym

Sv: INGEN har porslinshud om man granskar den under mikroskop, du har jättefin hy, det syns, inte bara på denna bilden, men annars också. Inte många i dag som har så fin hud. Det är inget jag bara säger.

randa

svar;

jaaa visst var den, super gölli!:D

Heidi

Självklart kommer han (?) vilja gosa..vem säger nej till det en fredag..det är ju värsta gos-dagen :)

Thakock

Du är så söt så! =D



sv: Haha, jag var tvungen och vara före mamma ju ;D

Gun

Vad roligt! Det blir soffgos hela kvällen nu då!:D

Dikk Bluball

Får jag säga att du är vacker.

DG

Snygg blogg och du ser bra ut :D

ardiana

jo självklart ska man byta soffa om den inte passar en längre :P



du var jätte fin så jag tror han din nye älskling, avgudar dig

josefine- mamma till Olivia

Jättefin bild, tror inte soffan nekar dig inte :)