INLÄGG NUMMER 2000

Det här är min 2000.nde inlägg. Så nu vet ni det. Förstår att ni inte kunde leva utan den enorma kunskapen. Eftersom jag ser ut som en tomat just nu bjuder jag på en gammal bild på `´mig`` och går o lägger mig. Deklarera går det inte för det finns tydligen fler människor än mig som deklarerar sista dagarna så skatteverkets hemsida har brakat ihop och det går inte o logga in längre. Ja, ja bättre lycka imorgon då.
Njut av bilden nu för det är första o sista gången ni kommer o se mig i bikini

sandra

tackar:)

Sara

Svar: Om det där med Stephen Kingromanen - den har inte blivit läskig än. Men jag har hört rykten om hur mysiga hans böcker brukar vara, så jag kommer antagligen tvinga min kille att hämta mig från jobbet och köra hem mig (200 meter bort) varje kväll, haha :)

Julia

sv: aa det fick jag ;)

Kram//julia

TANYA

SV: jaa, har du haft det bra?:D



Daaaaaaaamn vilken bild x'D

randa

Hej, söt :) Jag såg att du kommenterat hos mig när jag hade bloggpause för ett tag sen. Nu är jag iaf tillbaka :) hoppas på att få tillbaka alla mina läsare, men det lär bli svårt. Hoppas du har en trevlig helg snygging! :)

vanja

Va! Är det du!!?1+1+? :O

Sara

Svar: Hmm.... återstår att se!

My

det är det verkligen :)

b.

Ne usch så jobbigt!:P

frida

haha okej, vad heter den?:)

Sara - mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. =D De ha hon fått efter sin pappa.:D Han ha blå ögon. :D

Dragana

Hm... den kroppen kanske inte är den bästa någonsin.. :/

Diana

Har mannen din en mus? För du ser ut att ha lite väl mycket "häng" där i bikinitrosan...

Nanna

Ha,ha, är det barnen som har fotat...?...dom brukar kunna halshugga, när dom gör det....snygg bikini...det är nog allt jag kan säga..

Ha en bra måndag!! :)

bitterfittan

har du haft en bra söndag sötnos? (:

Girly

Klarrt ,man ställer upp.

Oj oj bitig kropp Kram girly

Ellis

Mycket vacker är du! <3

Josefine- mamma till Olivia

Jättesnyggt kadri :P