JIPIIIIIIIIIIIIIIII

 Deklarationen är avklarad. JIPIIII...............

I´ve got lots of money.... i`ve got lots of money.... Jag kommer o bli RIIIIIK i december. Tänk hur många par skor jag kan köpa för alla dessa pengar och halsband, armband, ringar, mera skor... Tänk hur många dagar jag kan terrorisera mannen med shopping... Han kommer o bli en lycklig man.

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
jenna♥

Tack så mycket :D

Sanna

Sv: tack så mycket:)



Hoppas att du får en bra dag

Jennifer

Haha snygg bild på Bush!

Dikk Bluball

Först i december??

Viktigt inlägg hos mig nu att tycka till om. Tipsa dina övriga läsare också.

angelica - fyrbarnsmamman

ja vi blir rika vid midsommar vi :)

liindblaads

hoppas du ffår en bra start på veckan :)

Johanna

skönt, ajg får mina pengar vid midsommar :)

Maackyy

så söt blogg du har!!

Diana

Oj, så mycket tillbaka... Där blev jag avundsjuk, vi fick bara några tusenlappar. Men hellre lite än att behöva betala tillbaka.

Annika

Hahaha du och din man har så himla kul meningsutyte!

Ps: Översta inlägget går inte att kommentera!

elin

SV: ber om ursäkt för sent svara :)

Vad har du gjort idag då :)?

Ellis

Vad jobbar du med Kadriii?

Thakock

Jag vet att jag säkert frågat innan...men vad är det du sysslar med i ditt företag?

Renee

Haha rolig bild, du skulle ha trixat dit mannens huvud.

Erika

Hehe, låter superbra det där =)

cecilia

haha tjusig dans!