KASTA UT MANNEN

Jag har övat i dag hur man ska göra när man ska kasta ut mannen. Om han nu någon gång skulle ha förståelse o bli otrogen så jag skulle ha nöje o kasta ut alla hans kläder igenom fönstret. Har alltid drömt o öppna fönster och vara fy förbannad och kasta ut alla hans kalsonger och fula t-tröjor igenom den. Men han måste vara så jävla snäll o go mot mig.., Ja, ja jag får väl öva  med barnens kläder så länge då o kasta ner de till nedrevåningen. Det gäller ju vara förbered.


liindblaads

sv, oh vad bra att du gillade den :)

MARILENA

Sent svar men bätte sent än adrig hehe :)



Hehe visst va dem :)



Oj så mycket kläder..

Daniel

hehe det gjorde jag med mitt ex, skitskönt!

Haedil* HUMOR BLOGG*

haha han är awesome :D

Emma

sv: Tack så mycket!

Hur ser din dag ut då? <3

Maackyy

Sv: ja den är svensk :)

cecilia

haha tvättdag idag kanske? :)



sv: maten smakade nog bara bättre för att hon var så bra på att laga mat snarare än att ugnen var så bra ;)



sv: visst får du fråga hur gammal jag är, 27 är jag, men firar fölsadag om knappt en månad. äntligen kalas igen :)

Renee

Det är alltid bra att trän så du gör rätt om den dagen kommer.

josefine- mamma till Olivia

haha bra att träna innan, just in case :)