KLOCKAN ÅTTA HOS MIG..

.. bakas det muffins. Eftersom det var kanska sent fick det bli MAIZENAS READY TO BAKE COCOLATE DREAM.
En jätte enkel satts. Allt är redan färdigblandad i påsen. Det enda du behöver är att öppna förpackningen och hälla ut innehållet i kakformen. Kan det bli enklare ?
Det är nog menad att det ska vara som kladdkaka, men jag gjorde muffins av de. Jag tycker ju om o piffa upp såna enkla sats så jag brukar  dekorera de med strössel eller blanda i russin eller nötter, men det fick bli enkelt ikväll så jag la in bara lite vit choklad i varje muffins form.
De blev otroligt goda. Det blev 10 muffins. Själva sattsen kommer i flera olika smaken. Vet inte vad de kostar annars men jag köpte den på rea för 12 kr och chokladen var också på rea o kostade 5 kr. 1.70 per muffins är väl inte illa... Och så goda de var. 3 av de ligger redan på höger sida i min mage...







Em

Nu är du elak, fresta mig sådär!! ;)

Heidi

Oups, det verkar vara en riktig bakdag idag..du, jag o Ama de Casa har bakat :) Dina muffins ser otroligt goda ut!

MARILENA

Visst är det tråkigt väder :(

Hehe tack !



Mumsiga dem ser ut att varaa.

Diana

Åh, det ser gott ut! Smart sätt att piffa upp dem med choklad, det kan man aldrig få för mycket av. :)

cecilia

det där ser otroligt gott ut minsann!

Gabriella

gör så du :)

Emma

sv: Hihi ja :)<3

Thakock

Åhhh, vad gott det ser ut! =O

Jasmine

Men oj så mumsigt! Jag hade gärna smakat. :P



Svar: Jag tycker det samma, därför känns det som att de från högstadiet inte var mina riktiga vänner. Eller så har de bara gått vidare...



Kram

Ama de casa

Jäpp! Vi är duktiga! Du, Heidi och jag :-)

Rebecca

Åh muffinsen ser supergoda ut:)

josefine- mamma till Olivia

Det ska inte vara krångligt, ibland ska det bara vara enkelt att baka när tid och ork inte finns :)