KNULLTRÄDET

Idag har jag testat Knullträdet. Det är en sida där man kan få reda på hur många man har haft sex med – egentligen! Om man tänker att den man haft sex med i sin tur har haft sex med flera andra, så blir det ganska många… Testet är helt anonymt och ingen kommer få reda på dina resultat. Du kan testa här..
www.knulltradet.se

 



Det med sex är inte lätt. Först tycker vi att det är äckligt att ens prata om sex och bara tanken att våra föräldrar har haft det minst en gång på tanke att de tillverkade oss kan göra att all hår i vår kropp står upp. Sen när vi blir tonåringar blir sex något förbjudet som alla pratar om och skryter om, men bara några få har testat.  När vi då till slut blir fullvuxna, och föräldrarna har tappat all hopp att vi blir oskullda tills vi blir 45, är oftast våran enda bekymmer att vi kan bli gravida. Vi glömmer helt bort att man kan även få några extra helt gratis sjukdomar om man inte använder kondom och hur blåögna vi än är tro mig eller ej våra partners har troligen haft sex med minst en person innan oss och den personen har i sin tur haft sex med några fler  personer. Gör matematiken och det kan bli en hel del bakterier o virusar som hoppar runt i våra  organ. Fast alla dessa sjukdomar verkar så långt borta. Är man ung tror man att man är odödlig. Men det är nog bäst o vara på den säkra sidan.
 Hur som helst var jag nyfiken o testade denna knullträ idag. Gissa hur många jag har hunnit o lega med i min korta liv ? Enligt deras info är det hela 292 stycken. Gisses var många tänkte jag på tanke att jag faktiskt har bara legat i samma säng med 4 män som egentligen är inte så mycket. 
 Mannen min är en helt annan femma ska ni veta. Kan ni tro att han blev MAN redan vid 12 års ålder och förlorade sin oskold till en äldre kvinna. Hon var 13 och blev förtjust i klena(det var innan min matlagnings tid visst) mannen min. Innan han träffade mig och blev förälskad upp i öronen han han bli en riktig kasanova och tro mig eller ej det finns fler än mig i denna värld som tillät sig o bli förälskad i honom. Det måste ha blivit förbaskat bra dricka i baren på tanke att hela 300 av de har följt honom hem. Och när vi då plussade på o räknade ut hur många han egentligen har haft sex med blev summan 21 920 människor. På tanke att i våran kommun bor ca 20 000 har han nog haft fullt upp innan han träffade mig. Inte konstigt då att nu är han så slut så han måste ligga på soffan o vila upp sig.
 Jag känner nu att jag har gjort den största sammhällstjänsten o räddat alla er kvinnor från denna kasanova.


_______________________________________________________

Vill du bli ambassadör för knullträdet klicka HÄR

Nathalie

perfekta små party väskor :)



haft en bra dag idag då? puss

emelie

vad har du gjort idag då?:D

M I A S F A S H I O N

SV: Mm, jättefin! Nu har Kappahl lyckats :) Så vad gör du då?

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Nej(;

Lisa

hih ja detär fatiskt jättegott:D

N I L M A

haha kul sida!



sv: dagen innan? det kan du väl inte hinna med? ;P

Heidi

Åhh det där trädet skrämmer vettet ur mig..jag vill inte veta hur många jag legat med...hahaha...

cecilia

oj!! över 20 000 ?? gaaah hahaha :)

josefine- mamma till Olivia

haha var inte en liten klunga människor du varit med :P



svar: Tack :)

lika bra att njuta snart får du springa efter både Jessica och tessy :)