LÄKARBESÖK

Nu är jag hemkommen från läkaren. Vi tog en runda i Marieberg och matfyndade på COOP. Handlade även en sak på Indiska.



Det gick bra hos läkaren. Han gjorde en ultraljud o sa att synarelan har gett effekt och vätskan som var där inne är borta nu och livmoder väggen var nu tunn som de ska. Han hittade inga klumpar eller cystor längre så medicinen hjälper. Han sa till mig att om jag kunde stå ut med smärtan våre det  bra för han rekomenderad o fortsätta med behandlingen ett litet tag till. Huvudvärken och den allmänna dåliga måendet är bieffekten av medicinen trodde han. Trycker man in så mycket hormoner och ska få kroppen o tro att den har blivit 50 år gammal över natten kan det bara sluta så här. Han sa att jag ska ta det som en liten övning inför klimakteriet Jipiiiiiiii....
 Ja då är det bara o stå ut då. Skönt att jag har mannen hemma så jag kan skälla på honom o skylla på hormonförändringar.
Thakock

Usch bra att det funkar men mindre kul med biverkningar! =/

Em

Usch! Vad jobbigt! Och det där med klimakteriet vet jag en del om. Jag tar numera östrogen för jag står inte ut annars, får inte sova heller.

Indiska? Ser ut som huvudet på Buddha? Jag har en, men inte likadan och den är heller inte från Indiska. Har jag rätt? :D

Agnes<333

Sv: Nej inte jag heller, eller jo, en gång, då hade jag 655 ;)

cecilia

Aj det där lät inte alls bra. Skönt dock att medicinen har gjort nytta! Hoppas att du blir bra snart!

Tanya

SV: Taack!^^

Gun

Vad jobbigt det låter med alla biverkningar, men om det hjälper kanske det är värt det.

Ellis

Men skönt att det är bra, det är huvudsaken.

josefine- mamma till Olivia

jobbiga bieffekter, men kul att det hjälper :D