MANNEN FÅR BESKED..

Klippet är taget på mannen efter han hör mig berätta att jag har tänkt o flytta på spisen ännu en gång. Nu har visst spisen rest överalt i hela köket och den enda stället som den inte har varit är visst taket.
 Klippet är visst snett igen, men den får duga

cecilia

hahaha läskigt ;)

sv: ja men varför gör man sådär! händer mig då och då. snacka om splittrad liksom. bara för det ska jag gå och fixa kaffe nu. och sen ska jag minsann DRICKA det också. återkommer med rapport om hur det gick ;)

Lisa

gullig du är:D

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :)

Ama de casa

Hahaha! Så där såg Anders också ut när jag för många år sen ville flytta jordgubbslandet två meter åt vänster :-)

Thakock

Hahaha, så söta ni är! =D

Em

Kontakta Kvinnojouren direkt!!! Man hör ju tydligt på din röst hur rädd du är för han! ;D

Agnes<3

Sv: Hihi tackar tackar;D

Girly

Tack gumman hoppas jag med vore skoj att få blogga från regnskogen.



ha ha vilken söt man du har jätte roligt klipp.

Puss Girly

Anki

Din man har humor



Kram

Ellis

Hahaha får du aldrig nog Kadri?

ardiana

svar: sorry för segt svar men har inte vart ute på nätet i 2 dagar.



filmen var helt okej så du gör rätt i att vänta på dvd:n. jag såg den igår och jag kan säga att första filmen var mycket bättre.

Annika

Hahaha du är underbar!

Janne

Hahaha! Jag förstår mannens reaktion. För det är väl inte du som flyttar runt den tunga spisen hela tiden?

Gun

Hahahaha, ärligt talat kan jag förstå honom.;D

bitterfittan

haha stackarn.

Jeanette

Din blogg är bäst! Jag får mig alltid ett gott skratt när jag läser den. Du verkar vara en helt underbar person!!



PS. Har en tävling i min blogg där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med och tävla. Du behöver bara slänga in en kommentar. DS.

till Janne

sv. Varför tror du jag har honom då ? För att flytta på sker så klart