MANNEN O JAG- ULLARED

Mannen har låvat mig en resa till Ullared i sommar. han har ingen aning vad han har gett sig in på...

MANNEN. Vad ska vi göra i Ullared hela dagen ?
JAG: Vi ska gå o titta på alla hyllor.
MANNEN: Och vad ska jag göra så länge  då ?
JAG: Du ska gå bredvid mig som en duktig hund.
MANNEN: Nu har du kallad mig för både fet och  hund i dag. är du nöjd med dig själv ?
JAG: Nja. ganska.

Ellis

Elakt Kadri elakt, where is the love? :O

Thakock

Hahha ;D Dom ska hållas hårt! ;D

lisa

haha nämen, det tycker jag verkligen inte att vi är:Dfast det är många andra som tycker det..=D!

Anonym

fan idag var det ju bääst!:D

cecilia

hahaha jag vill också ha en fet hund men mest vill jag också åka till ullared! får man det om man skaffar en fet hund? ;)

cecilia

jo det har jag väl iofs, fast jag skulle ju kunna köra själv också. bara det att det ska passa med nån kompis schema och det ska finnas pengar till att handla också! har tagit slut på shoppingransonen på tradera nu ju hahaha

bitterfittan

haha det är synd om våra män ibland

Nathalie

tack snälla du! :)

carro

haha...

Men kul med ullared :)

Diana

De har caféer där inne, se till att ha en massa skrammel med dig så att han kan köpa kaffe (sen har de faktiskt en massa mans-grejer där inne med).

Sofia

hihi, Tack :D

Haedil* HUMOR BLOGG*

jodu :D

Heidi

Jaa Ullared med en hund..hmm, vill du verkligen det? :) Skicka ner honom till teknikgrejerna en trappa ner vettja!

ghaiii - shortstuff

jaa jätte jobbigt med huvudvärk.. har det fortfarande :(

hoppas att den försvinner när jag vaknar för ja har lessnat.. hoppas du har haft en toppen dag :)

kram

Ellis

Du är så underbar som stödjer MC åt mig nu när jag är otrogen med pizzor! <3 sann vän haha

Annika

Hahaha ni är bäst!

Ama de casa

Åh! Det är ju min drömresa!!! Ullared... Funderar på att önska mig det när jag fyller 50 i höst - en resa till Ullared :-)