MUPPARNAS MYSDAG

Muppfamiljen har fått en extra mysdag i dag. Så muppmamman, jag, kom på att sälja på loppis på lördag vore en underbar idee. Så klockan tio stog jag o plockade ner tallrikar o skålar som ska säljas. Jag har alldeles för många skålar....
 Sen kom jag på att vi kanske skulle handla mat så vi var på netto och lidl och tog en sen lunch på Mc Donalds.

Carmen Ly och bus 2, Tessy.
Hon är supersnabb o sno storasysters dricka



BUS 1, JESSICA



MUPP PAPPAN HAR VISST ÖVERDOSERAT MED SMÄRTSTILLANDE





Nu tittar muppfamiljen på film

Em

Hahaha! Och du då? Du satt bara där och var urläcker? ;)

SARAH - You can't fix stupid

sv: visst! det är Elfaco

Gun

Hahahaha, söt liten muppfamilj du har!:D

Malin - Foto & WebbDesign

SV: Tack !: D

Linda - ndaiL

va söta :D

Erika

Häääärligt =)

Nanna

Hoppas ni har det gott framför tv:n...vad ser ni på...Kermit, eller !?? :)

vickan

Tack :)

Ellis

ÅHHHH ni åt på mitt andra hem <3

cecilia

verkar ha varit en bra muppdag idag minsann :)

bjorne

Han ser både go och snäll ut,men väldigt likt Tommy Bousted (kanske felstavat) men hockeytränaren du vet.