TANDLÄLARE

Ska till tandläkare nu. Får se vem som överlever om det är tandläkare eller jag. Ni har ju sett vad jag gör med mannen när han inte uppför sig...
Hatar, hatar, hatar tandläkare. Men vad jag hatar ännu mera är att betala efter besöket. Det känns varje gång som det mest onödigaste utgiften. Precis som när man tankar bilen.
 Nu får ni be för min syndfulla själ för jag ska till helvetet...
Thakock

Varför skaffar du inte frisktandvård? Då drar dom en låg summa en gång i månaden och du kan gå dit när som helst utan att tänka på pengar. Det blir billigare. =)

cecilia

haha är det verkligen antingen eller? måste gå vilt till hos din tandläkare :)

Em

Ge tandläkaren på käften från mig också. :D

randa

svar;

hahahha, men du behöver ju bara gå upp och sen kan du sova igen, men jag måste gå upp och vara vaken till 22-23 elr något juuh!:O Ussch! Men det är inte länge kvar!!! Men sen sommarjobbar jag i 3 veckor, så jag är ändå inte helt ledig!:'(

Girly

Det var smaskigt....

Ja tandläkaren är inte skoj finns roligare saker att lägga sina stålar på



Kramar Girly

Tanya

SV: Jaa!:')

Ellis

HATAR tandläkarkostnader!