TERRORIST KVINNAN

Efter jag la ut gårdagens klipp och han läste kommerntarer tycker mannen  att ni inte förstår riktigt hur synd det är om honom och hur jag plågar honom med mina affärs besök. Så i dag när vi var i Lagerhaus tog han bild efter bild på mig. Han sa att jag måste lägga upp minst en av bilderna för att bevisa att inte ett enda helg får han ledigt och hans terrorist fru släpar runt honom i affärerna.  Snäll kvinna som jag är  lägger jag upp en bild trots att jag är osminkad och dödstrött efter fått sova bara 5 timmar.
 Förresten är det bara 9 timmar kvar tills mannen ska tillbaka till jobbet. Vem tror ni sitter här just nu o räknar minuter ?


j

Bara sol här idag på mors dagen :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas allt är bra med dig sötnos :)

cecilia

om jag hade sett ut sådär när jag var trött och osminkad så hade jag varit glad och tacksam :)

Thakock

Du ser lika söt ut som vanligt! =D

Ellis

Du är vacker oavsett!!



Och vet du, ja lider me din man! Hhahahaha jag hatar prylar!