MANNEN O JAG- GAMMAL GUBBE

Vi ligger i sängen, allt är redan nersläckt. Plötsligt  hör jag att Tessy har vaknat i sitt rum.

JAG: Jag går o hämtar henne då ?
MANNEN: Gör det.
JAG blänger lite: Nu går jag då...
MANNEN: Vill du att jag ska tända lampan ?
JAG: Det behövs inte. Jag följer doften  av en gammal gubbe.
EMELIE♥

sv; jasså vrf just från soffan ? :D



åhh tack du!

Em

Hahaha! Du hittar alltid tillbaks. ;)

Sv: Jag tror inte det ger så många läsare, men några borde det göra. Och sen tror jag inte att det brukar stå där så länge, det uppdateras hela tiden. Det där med att länka till nyheter på bloggportalen vet inte jag heller hur man gör på rätt sätt.

Thakock

Hahaha, bra sagt ;D



sv: usch din stackare. Det är inte billigt. =/

Johanna

Kul du vill vara med och bli delux, glöm inte maila en bild du vill ha i fall du vinner :)

Malin - Foto & WebbDesign

Kanske vara med i min tävling om att vinna en klocka? Var gärna med :) http://bymalin.webblogg.se/2010/may/tavla-och-vinn-en-klocka.html#comment

ghaiii - shortstuff

hahaha!! alltid lika roligt :)

Malin

svar: ja, att umgås med sin pojkvän är hur mysigt som helst :D

Emma

sv: Haha, tack så mycket söta du! :)<3

Dikk Bluball

Ja på lördagarna vill man ju bara skaffa sig och ge njutning. Och sova länge.

cecilia

haha alltid lika vänliga :)

Ellis

Haha så ond du är.

josefine- mamma till Olivia

Haha han borde varit tyst och tänt lampan bara :P