UTMANING

Har blivit utmanad av Johanna

Tio första
Första bästa kompis: Kertu-Liis. Hon hade världens snällaste mamma som bakade kakor. Jag älskade kakor
Första bil:  Ingen körkort=ingen bil
Första kärlek: Pojeken med krulligt blånt hår. Jag var fyra han var fem. Redan då var det äldre killar som gällde
Första husdjur: Alla 200 kackerlackerna i min bardomshem.
Första semester: Mannen o jag åkte till Lettland o Litauen. Jag han o kissa hela 150 gånger vid väggkanten innan vi var hemma igen
Första jobb: Mycket givande jobb. Plockade ogräs mellan gatsten. Snacka om karriärmöiligheter
Första köpta skiva: Någon gammal gubbe som hette Mozart
Första riktiga kärlek: eftersom han läser det här måste jag säga mannen
Första piercing: Mannens önskemål att pierca mina bröst kommer ALDRIG o hända
Första konsert: Mannen tyckte det var en bra idee o gå o titta på 4 halvdöa gubbar. det var ingen bra idee ska ni veta

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: glögg. när vi festar då FESTAR vi

Senaste bilfärd: till shoppinghimlen och tillbaka

Senaste filmen du såg: Clooooony. Vilmen minns jag inte

Senaste ringda telefonsamtal: 112 för att rädda mig från mannen

Senaste bubbelbadet: 2005 när vi hade det romantiskt

Senaste spelade cd: något som mannen terroriserade med. kan tänka mig 60-tals musik

Senaste kyss:  mannen tror jag, annars har jag ett o annat o förklara till honom

Senaste gången du grät: igår. slog min stortå och har ni sett den skulle ni förstå
Senaste måltiden: en ny recept jag kom på. delar inte med mig för den är hemlighetsstämplad

Åtta har du nånsin 
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Hahah nja kanske inte på riktigt, men...
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Hahaha ja det har jag faktiskt
Fått ditt hjärta krossat: Ja 
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Nej. Jag var sååå tråkig som barn

Sex saker du gjort idag

1. Bloggat

2. Bloggat

3. Bloggat

4. Bloggat

5. Bloggat

6. Bloggat

Fem favoritsaker utan rangordning

1.Min dator

2. Min kamera

3. Mina böcker. Ja mannen. Alla 50000 av de

4. Mina muffinsformar

5. Min tandpetare. Oj vad jag älskar de efter vi har ätit kött

Fyra personer du kan berätta allt för:

Till alla männoskor. jag har varken skam i kroppen eller rädsla så allt kommer ur min mun så snart jag öppnar den.

Tre val
Blått eller rött? Rött i så fall

Sommar eller vinter? Sommar o värme så klart. jag är väl ingen isbjörn heller
Choklad eller chips? Choklad i stora lass

Två saker att göra innan du dör
1. Irritera mannen sista gången

2. Köpa mera skor

En sak du ångrar

Att jag inte sover just nu för jag kommer o bli döööd imorgon

Utmanar följande: 
  Utmanar alla som för någon konstig anledning känner sig tvungna o göra det här

Johanna

Kul och läsa...mycket roligare än mitt :P

cecilia

hahaha jag HATAR såna här listor i vanliga fall. men jag tror inte att du kan skriva nåt tråkigt.

cecilia

förresten, skumt att länken inte fungerade, jag testade nu och jag fick fram katalogen. testa igen :)

Ellis

Haha härlig lista!

Gun

Hahahaha! Det var en rolig lista! Eller dina svar var roliga rättare sagt.:)