MANNEN O JAG- MOBILEN

Mannen o jag i fredas.

JAG: Ska vi gå o handla nu ?
MANNEN: Har du med mobilen då ?
JAG: Ja visst.
MANNEN: Är den laddad då ?
JAG: Nej.
MANNEN: Kan du vara så snäll o göra det då?
JAG. Det går inte.
MANNEN: Varför då ?
JAG: Laddaren är sååå lånt borta i vardagsrummet
.
MANNEN: Men du kan kanske ta din lilla rumpa o flutta den till vardagsrummet då.
JAG: Det går ju inte. Jag kan få alldeles för mycket motion.
Dikk Bluball

Twitter är eg väldigt lätt, och snabbt tack vare att man messar in inlägg utan extra kostnad via mobilen.

Plutten

Haha! Ja motion kan man ju dö av;)



Svar; Men skaffa en i smyg o säg att det var barnen som tjatade;)

Pernilla

=)



Har pratat med gyn idag och det är nog min mens som satt igång, är rätt i tiden för det så....

DONKEN

motion kan vara skadligt, har jag hört. :P så du gjorde helt rätt i det.

Lisa

visst är den:D

Ellis

JA träningsvärk är ej kul!

cecilia

Gäller att passa sig ja, man vill ju inte bli träningsnarkoman!