MANNEN O JAG-VIKT

JAG: Jag har gått ner 3 kilo.
MANNEN: Ahah. Bantar du ?
JAG: Nej. Jag har nog andats ut för mycket.

____________
ps
var tyst var tyst var tyst var tyst var tyst ja ni fattar
mannen



OCH HENNE ÄR JAG GIFT NED . HURRAA
MANNEN
Ackelina

Sv; tack :)

Thakock

Haha, ingen snäll karl du har ;D

Em

Oavsett vad du gör så kan du inte dölja hur snygg du är!

Mannen: Fy skäms! Du som har en så vacker fru!

Annika

HAhaha du är bäst!

feea (feliciaaulen)

jag fattade ju inte (A) fast jag ville. haha

emelie

hahah visst gör vi ;D

allt bra idag?

Johanna

haha ja jag passar på och sover nu medan jag inga barn har :)

Girly

Hi hi va söt du var ;P

KISSES GIRLY

EMELIE♥

sV; hehe tack du:d

SARAH - You can't fix stupid

sv: arå ;)

Ems

sv: Tack :D

haft en bra dag?

sandra

Svar: Haha nej men det roligaste inlägget funkade inte :'(

Emelie

Sv; tack ;)

Josefine- mamma till Olivia

Haha inte lätt att behålla vikten om den försvinner så lätt :P

Ellis

Vackrare fru kan man inte hitta TOMAS!!