MANNEN O JAG- SJUK

Jag har haft ont i halsen flera dagar och på morgonen står jag i badrummet o hustar.

MANNEN: Hur är det med halsen i dag då ?
JAG: Jag tror den onda från halsen har flyttat sig till äggstockarna.
MANNEN: Har du byggt ihop de
JAG: Jag tror det.
MANNEN: Men vad smart. Nu kan du husta ut ungar då.

CHIRRE

hahahha



svar: tack:)

Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

Hanna

- Okej :)

Renee

Fniss, ni är för tokiga. Ha en bra kväll hosta försiktigt men vet aldrig vad som kommer ut.

Tanya

SV: Thank you, den finns i gina om du undrar x]

MyzaaN - Princess Pink

oh ja det där är min underabra bästa kompis :D

krya på er ;9<3

LIENE

sv: Visst är den låten fin:)

Pernilla

MM lite väl dyr soffa...förstår inte varför den är såå dyr.



Krya på er....

Å S A

Ja visst är dom! kattungar och hundvalpar får en att smälta!

Agnes<333

Sv: Haha den är bäääst:D

Lyssnar på den typ hela tiden;)

Agnes<333

Sv: Ja, älskar den!(a)

sara

Det beror på vem du menar?? Killen i inläggen från Spanien är min pojkvän men om det var någon annan du syftade på så får du specifisera! :)

cherin

hahahahahaha! underbar!

cherin

hahahahahaha! underbar!

josefine- mamma till Olivia

hehe, hosta inte för mycket så du inte hinner med alla nya bebbar som kommer :P