MANNEN O JAG- ÄGGVITORNA

Vi sitter på soffan och jag tittar på mannens ögon
JAG: Dina ägg vitorna är så mörka.
MANNEN: Du menar väl inte ögon vitorna ?
JAG: OK ögon vitorna då. Men de är turkosa ju.
MANNEN: Den turkosa från väggarna har väl färgat av sig då.
sara - mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

vad ha du haft för sig ihelgen?

cecilia

hahaha det där lät inte allt för bra :)

sv: tror inte att du är ensam, du har ju alla oss läsare om inte annat! om du inte kan skicka sms så kanske du inte får så många att låta bli och svara på heller :) och det var ju först när man inte svarar som man riskerar att förlora sina vänner. faktiskt :)

Thakock

hahah, det lät ju inte bra ;P

Daniel

heh icke lätt med färg i ögonen!!!

Ellis

Hhahahaha äggvitor hahaha

Johanna

Haha, så det kan gå.... =)

Em

Ni får måla väggarna vita så det blir rätt! :D

Sv: Det har jag inte tänkt på, men du har rätt. Om man är rökare även om man bara röker till fest, så borde man vara alkoholist (hahaha!) om man dricker enbart till fest också. då är jag alkoholist. :D

randa

svar;

jaaa, usch. Jag längtar såå mkt till skolavslutningen!



Jag hoppas det, hur lång tid tog det att föda barnet?

liinnéaboström

Haha ja verkligen! :)

Vad har du gjort idag? ;)

SIEL

visst är det så :D