VIKTVÄKTAR MUFFINSFORMAR

Över två månader sedan hittade jag jätte fina silikon muffinsformar i en engels webshop. Eftersom det var 24 stycker för samma pris som en likadan kostar i Sverige slog jag till o köpte de. Sen kom ju den där askmålnet emellan och försändelsen blev mycket försenad. Men  i fredas hittade jag en paket i postlådan. Förväntansfull, muffinssmetet färdig öppnade jag paketet och ut ramlade dessa pyttesmå muffinsformar. Eller vad de nu är för något. Mannen informerade mig snällt att jag skulle ju vara glad för dessa är ju viktväktarnas muffinsformar. Engelsmän ville bara se till att jag inte går upp i vikt. Men vad snäll av de. Nu kan jag äta 50 muffins istället för fem.

bitterfittan

oj gud minsta. men gulliga

Dolly

hehe okii :)

Sagha

Okej härligt:P

Malin - Foto & WebbDesign

SV: Tack :D



Görs då? ;)

frida

haha jo:)

pimpXprincess

Haha, oj vad små!



Svar: Haha, jag får hoppas att dom tar initiativ till det ;)

Evelina

Haha, vilka små och söta :)

Nanna

Ha,ha..supergulliga !!!

ghaiii - shortstuff

Ja det är tur det för dig :) slipper du gå runt och känna dessa dofter haha.. Men å andra sidan så är jag student och bor på studentlägenhet så sånt förekommer ofta..



Hahahha vilka små söta formar, kan lätt då äta minst 100st om inte mer :)

kram

Diana

Oj, det blir trixigt att inte få snustorra muffins när man bakar med dem.

cecilia

se det positivt, det bör ju gå mkt fortare att baka de där! :)

Ama de casa

Perfekt! Det blir ju lite pilligt och svettigt att få i smeten i formarna, så då kan du men gott samvete äta 50 stycken ;-)

Ellis

Hahahaha hårt lurad, nu har du något o sälja på nästa loppis till tjockisar :D

Erika

Oj, vilka små. Men gulliga formar =)

Tova

Haha, vilka söta! Och tja, hellre många små mufifns än en bauta tycker jag )

josefine- mamma till Olivia

Vilka söta! :)