11:E NOVEMBER

God morgon. En härlig morgon i dag. Jag är på gott humör trots att jag har vaknat halv fem och är något  trött. Men snart är det ju fredag och då kan jag sova längre än till halv fem. Kanske till o med till klockan sex.

Gun

Själv har jag problem med att jag vaknar så sent, framåt åtta. Jag vill vakna tidigt helt av mig själv. :)

Cecilia tipsar

haha söta ungar! snacka om att somna sittande :)

en annan sov till elva eller nåt. förstår inte hur jag en dag ska klara av att gå upp i "barntid" :s

Sara

Kokböcker är ju alltid så vackra också. MAn kan göra fina "stilleben" på tavellister. Lite olika utställningar. (Säger jag som inte har någon tavellist i köket. Men jag vill ha, det blir så fint! ) Och så här till jul skulle man kunna göra det med julkokböcker. :)

Ha det bra!

/Sara

Sara

Nu kommenterade jag fel inlägg ser jag, Men du förstår nog ändå vilket kommentaren hör till! :)