23:E NOVEMBER

I dag verkar hela dagen blivit omvänd. Har haft en duktig snickare här för att h¤n  skulle fixa några saker som var fel med vår nybygge så nu ska vi ha det varmt i år i alla fall och inte som förra året när vi hade 7 + grader i vardagsrummet.  Men nu är jag lite efter med mina andra saker som jag gör vanligtvis på morgonen.
 Julen närmar sig med  expressfart och det verkar som jag har planerat lite för många saker som ska göras klart innan jul. Men , men vi får se. Det enda som händer om jag inte hinner klart är att jag själv blir besviken. Barnen kan bry sig mindre och MANNEN är tacksam varje gång han slipper o bygga, bära, handla något nytt.
 Sen har jag sagt att jag ska skriva klart båtflyktings berättelse innan jul, men det verkar ju gå så där. Varje gång jag sätter mig framför dator för att skriva kommer det något emellan. ja, ja det blir väl klart innan jag är 50..ok 60 då....
 Men nu ska det fikas, mumsas på gott gott och läsas tantsnusk

Thakock

Du får be Mannen om hjälp med allt. Han kan säkert blogga till dej med ;D

Svorskan

Läsa tantsnusk är trevligt. Thakock skriver att du skall be Mannen om hjälp, men skit i han. Han vill ju inte ens ha försoningssex. Såna män klarar vi oss utan! ;D