5:E NOVEMBER

God morgon till alla. Som ni märkte blev det inga inlägg i går.  Det är inte så att jag hade inget o skriva om för det har jag, massor. Jag var bara för trött för att sitta framför datorn. Jag behövde tydligen vila ut. Om man häller kaffe i barnens nappflaska och dessutom lyckas o starta om tvättmaskinen tre gånger med samma tvätt inuti har man två val. Skriva in sig på psyk eller gå o lägga sig. Jag valde det sistnämda, verkade lite enklare ju. Så nu har jag sovit nästan 13 timmar, är pigg, glad och otroligt snygg(positiv tänkande här) och nu ska vi åka och äta gratis frukost på IKEA.
Vi hörs senare. Det är fredag ju så det ska inhandlas godis och tittas på IDOL. Dessutom har jag köpt Sex and the Sity 2 i går som jag vill titta på.
 Ha en bra fredag ni.

SÅ TRÖTT VAR JAG I GÅR


Cissi

jasså bra att det inte bara var för mig då:P