MANNEN O JAG

Jag inreder..eller närmare sagt håller jag på o få psykisk sammanbrott över mina lantliga hyllor. De är ju för få..Allt jag hade tänkt som ska få plats får ju inte plats. Har hyllorna krympt ?? Och visste ni att en vas kan se fyl ut på ena hyllan och se jätte fin ut på andra ?
 Jag var vaken till klockan ett i går och psykade över hyllorna och det är inte bättre i dag ska ni veta.
Men en sak som definitivt ska få plats är en liten figur som ska representera MANNEN O JAG.





Visst är det lik oss ? Vi köpte den i Lettland när vi var på semester bara oss två. Så snart vi såg den sa vi direkt att den måste vi ha och sedan dess har vi haft den på hyllan. Vissa som har varit hemma hos oss o sett den har känt sig lite generad har jag märkt. Men jag är inte så pryd av mig så jag tänker inte gömma undan sånt bara för attd et kanske inte ser `´bra ``ut. Men det verkar vara typisk svensk att man inte pratar om sex med andra, men bakom stängda dörrar har man sadomaso sex med läderpiskar och handbojor.

HAR NI TÄNKT ATT DET HÄR KAN VARA DIN GRANNE ?

Thakock

Ähhh, sex kan man prata om var som helst ;D



Skit fräck är den iallafall! =)



sv. Jasså, varför har han dåliga minnen då?

Svorskan

Hahahaha! Jag gillar den, jag hade lätt haft den framme jag med och hade jag sett den hos andra hade jag börjat skratta. De som har en sån framme MÅSTE ju ha humor. Underbart!

Thakock

sv: Okej! Lugnt! =)

Cecilia tipsar

det där var faktiskt skrämmande likt min granne :s